-

Friday, October 9

antara rokok dengan perempuan.

di asia cafe;
hajar : kalau diberi pilihan, antara rokok dengan perempuan, yang mana you pilih?
aiman : err. entah. dua-dua tak boleh?
hajar : pilih satu je.
aiman : hmm..

aku mencelah.

"kalau aku lah kan, aku akan pilih rokok, dan seterusnya aku akan pilih perempuan yang tak banyak soal pasal ni."


p/s: aku tak merokok.

6 comments:

Cinta moCha said...

hahaha..

kalau ad rm5 je dlm tgn..
nak topup ke nak bli rokok????
i mean nak topup utk msg gf

mesti u pilih beli rokok kan?
hahahahaha

[e.i.y.k.a.a] said...

itu sangat tidak best. uhh.

wafee said...

shuay : entah. i bukan smoker. haha.

ika : hehe. maaf.

syafique said...

kalo ader rm5, better bli rokok dr bli topup. lg penting.

Nur Lina Lokman said...

tekan button "x suka" huhu

wafee said...

shabab : kau lebih mengetahui. hehe.

lina : tajuk entri baru pun tak suka kan. haha.

dari mana mereka datang?