-

Sunday, August 9

otak kempis.

aku tuntun angan ringan di sipi mimpi sepi.
aku pegang bebenang impian gian dalam alam fantasi basi.
akan aku genggam segala apa yang aku hajati.

akan aku hidup dengan realiti puki ini.

4 comments:

Elly Elinna said...

wafi, aku maybe melepak di uitm shah alam sabtu ni. :D

wafee said...

kau tidur rumah famie?

Elly Elinna said...

kau macam tau2 je -_-"
haah. and sabtu tu dia ajak aku teman dia pergi artifest kat u korang. dia kata "boleh lah u jumpa wafi and shabab sume kalau u nak"

jom lepak! :D

wafee said...

artifest? bila tu? kalau dah sampai nanti beritahu lah.

dari mana mereka datang?