-

Monday, August 24

hari ini.

aku tolong imran berniaga roti john petang tadi.
kerja aku, potong roti sampai hancur.
tak pandai. tapi aku belajar.
meriah juga gerai petang tadi.
gerai pun cepat tutup.
roti dah habis. aha.
esok kena beli banyak stok roti lah ni.

nampak tak ikan atas ni?
ada lapan ekor semua.
ini nama mereka;
1. hitam - shabab.
2. merah - fatim.
3. kuning - elly.
4. biru - azri.
5. hijau - nadrah.
6. jingga - ika.
7. kelabu - fatin suhana.
8. halimunan - wafi.
rajin-rajin lah bagi makan. :P

oh hari ini ulangtahun hari lahir dye.
she's my ex. tapi kami masih baik.
selamat hari jadi lah awak.
get well soon.

itu saja.
sekian.

13 comments:

Elly Elinna said...

yaaay! aku jadi ikan! :) camne nak bagi makan? hehe..

lawa header baru! :))

wafee said...

kau jadi anak ikan aku. klik je dekat kolam tu. hehe.

header hulk. haha.

aurox_3d said...

aku bagi makan kat kale biru jerk...hehehe..yang kale kuning da gmowk sangat...xbley kasik diew makan...lalala

wafee said...

semua gemuk dan boncet. haha.

Elly Elinna said...

ceh.mengata aku lak. cis cis cis.

sebab saye nadrah hassan said...

eyh2..nadrah lonely tuh..asik sekor2 die je...ahahha....ingat jgak wafee kat nadrah..tharu ohh....

wafee said...

aha. mesti la ingat. kita kan kawan. ;)

syafique said...

ak da kenyang. xyah bagi mkn kat ak da k. haha

aurox_3d said...

wafi, agak2, ayat "aha. mesti la ingat. kita kan kawan. ;)" tuh ko ader tuju kat orang laen tak??? heheheh

wafee said...

hehe. mana ada. kau jgn nak jadi batu api dah la. tak baik bulan puasa ni buat macam tu. aha.

zatiesiska abdul rahman said...

apsal 8 ekor? aku kire 7 je

bintangbicara said...

jingga tu i ke ika lain you

wafee said...

ada satu lagi. ikan halimunan. itu aku. haha.

semua yang bernama ika adalah ikan jingga. boleh? :P

dari mana mereka datang?