-

Monday, July 20

aku perlu kamu.

makin hari makin suram aku rasa di blog ini.
komen berkurang. chatbox tak bergerak.
tapi viewers blog ini ada saja.
kepada para silent readers, aku minta jasa baik kalian untuk memberi sebarang komen di setiap entri aku.
aku rasa seperti aku tertogel di tengah keramaian.
ada orang lihat aku tapi aku tak tahu siapa mereka.

jadi tolong, meriahkan blog ini seboleh mungkin. aha. :D

8 comments:

izzahfarhana said...

HAHAHA.oke oke =)

asmiedar , 20 said...

bom!!!! bomm!!! dum!!! dam!!! ok...da meriah da ngn bunyi2 itu....

aurox_3d said...

niii noooo niiiii nooooo (bunyi ambulans)

meaw-meaw

klink3 (apex, opss, apek jual eshkim)

meriah da...

Cinta moCha said...

da name silent reader cmne nak bg komen
ngek!
hahaha

wafee said...

meriah lah sangat. haha. eh aku tak minta simpati tau tapi aku rasa pelik lah macam ni. :P

as : bunyi bom ke apa tu? aha.

shay : silent reader membaca dengan senyap kan? so boleh la bagi komentar ke, apa ke. :P

Elly Elinna said...

blog aku pun dah kurang orang komen. :(

wafee said...

orang cuma membaca. tapi tak komen. aha.

[e.i.y.k.a.a] said...

alolololo. meh ak komen meh.

haa. dah komen.


babai! ;D

dari mana mereka datang?