-

Sunday, September 6

si kurung putih III.

aku mahu kau tahu, aku rindu kau.

aku telah rindu kau sepuluh minit selepas kali terakhir kau melambai tinggal aku dari kotak kenderaanmu.

tapi lelaki egonya tinggi. jadi jangan harap aku mahu beritahu terus-terus, depan-depan padamu aku rindu kamu atau aku sayang kamu.

faham-faham sajalah.

:)

3 comments:

asmiedar , 20 said...

omg!!! trus trang je la...nti melepas..nyesal...mana la tau dia juga syg dan rindu pada mu...blom try blom tau

wafee said...

haha. as, i berada pada situasi paling aneh sekarang. tak tahu nak cerita macam mana.

asmiedar , 20 said...

aneh cam na tu?? gatu jer la mana lah tau i boleh tlg....

dari mana mereka datang?