-

Monday, September 7

panorama cemas fajar jatuh.

bungkusan sup kosong diikat getah dengan simpulan solex.
akak tu ingat aku ada master key ke apa?

bungkusan air soya rm2 besar gedabak, nampak menggiurkan.
tapi kalau tak bagi straw, macam mana si pelahap air ni nak teguk bang?

bungkusan kuah kari ayam sampingan roti jala, tampak enak.
tapi kan akak, saya suka makan isi ayam, bukan tulang ayam tau.


air soya yang tak terminumkan dek tak ada straw itu tumpah ke lantai.
tulang ayam aku ratahkan, nasi aku telankan. air jatuh dibiarkan.

monolog aku sendiri, tak baik memaki hamun dengan perut kosong.


jadi,
SELAMAT BERBUKA PUASA SEMUA!

5 comments:

Jari Di Bibir said...

dah knyg kan? burbbb. alhmdlahh. tak baek marah masa perot kosong. hehe =)

asmiedar , 20 said...

alah cian tak da air ...

said...

ini kiasanmencarut ke?

+111 internet sahr!

zatiesiska abdul rahman said...

heh bazar mne ko p nih

wafee said...

bazar seksyen tujuh.

dari mana mereka datang?