-

Monday, April 27

aku tak suka.



10 perkara aku tak suka:

ikan.
penipu.
liverpool & rafa.
hujan (band).
stalker.
selsema.
accounts.
kawan tikam belakang.
jogging.
internet explorer.


p/s: aku dah delete chatbox sebab aku tak suka ada manusia yang tak ada identiti tinggalkan msg di sini. mak kau dah bagi nama, so tak payah malu nak letak nama sendiri. kalau nama kau BABI sekalipun, aku tak kisah lah.



8 comments:

syafique said...

ak pon xsuke manusia yg xdek identiti tinggalkan messege kat chatbox.. haha

idham said...

ikan. ---> SUKA
penipu. ---> BENCI
liverpool & rafa. ---> BENCI
hujan (band). ---> BENCI
stalker. ---> KLU LAWA XPE
selsema. ---> LG BNECI KLU BATUK
accounts. ---. NO KOMEN
kawan tikam belakang. ---> AK TIKAM BALIK BYK2 KALI PKI PISAU
jogging. ---> SUKE TP MALAS
internet explorer ---> BENCI3!!

waafee said...

macam sial kan. aku rasa orang tu segan kot nama dia p**imak bin f**ker.

Elly Elinna said...

wafi. ko ada stalker?
aku nak pengsan.
*muka pengsan*

waafee said...

kau selalu cari pasal kan elly.

Elly Elinna said...

ish.
wafi garang.

ainaeliana said...

garang btol incik wafi ni..
saya takut jua
*nyorok belakang elly*

bintangbicara said...

tak suka accounts ? HAHA

dari mana mereka datang?