-

Friday, May 1

bukan selalu.


aku cuma mahu berchatting.
tapi dia suruh aku edit gambar.
nasib baik aku baik.
haha. perasan!

aku tahu kalian bosan tengok blog aku.
ya lah, bukan ada gambar sangat.
nah, aku letak satu gambar yang aku edit tadi.
eh eh, di bawah ni adalah gambar asal.
tak banyak aku edit.
cuma tambah perkataan yang berulang.
ala, macam guna microsoft word.
=)


11 comments:

Cinta moCha said...

wafo..:'(
ble nak editkan pic i?

waafee said...

uhu. tak tahu lah shay. tunggu mood ada. ;)

tiramisu said...

waahhh...cik fatin suhana sgt comey di sini......

fatinsuhana said...

waaaafeeee....!!!!
tenkiupppp~!
suke kau.
haha.
=p

waafee said...

u're welcome makcik. ;)

jij said...

wooww...!!

waafee said...

apa yang wow nye?

fArAh07 said...

alorh
cun nye editt
gne ape??

sHa said...

lawa sial!!
aku pon nak gakkkkkkkkkkkkkkkk gmbar cmni

waafee said...

guna photoshop. shakira kau suruh scandal kau lah. =P

Nurul Farhana said...

()(&^^$%##@&%^%$%^&^*^&%#?"€"|+)*&$WD

dari mana mereka datang?